سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ:

 قطعه ۷ کیلومتری از چهاربانده شیرین سو -کبودراهنگ با ایمن‌سازی زیربار ترافیک می‌رود

همدان-سرپرست فرمانداری کبودراهنگ گفت: باتوجه به آسفالت زیرگذر مسیر روستا‌های سردارآباد و نگارآباد هرچه سریع‌تر این زیرگذر‌ها و قطعه ۷کیلومتری از چهاربانده شیرین سو -کبودراهنگ با ایمن‌سازی زیربار ترافیک می‌رود.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۰۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، یدالله ابراهیم خانی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود  و مدیریت هماهنگ در کنترل ترافیک بین دستگاه‌های اجرایی باشد، اظهار کرد: تشکیل منظم جلسات زمینه همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم افزایی در اجرا را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به درخواست اهالی روستا‌ها و آسفالت زیرگذر مسیر روستا‌های سردارآباد و نگارآباد هرچه سریع‌تر این زیرگذر‌ها و قطعه ۷ کیلومتری از چهاربانده شیرین سو -کبودراهنگ با ایمن‌سازی زیربار ترافیک می‌رود.

سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ نسبت به وجود سرعتکاه‌های غیر استاندارد انتقاد کرد و خواستار استانداردسازی این نقاط شد تا به وسایل نقلیه آسیب نرسد.

وی از شهرداران خواست نسبت به تکمیل و تایید طرح ترافیک جامع شهری و نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در سطح شهر‌های شیرین سو و گل تپه اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار